Wednesday, December 9, 2015

Assalamualaikum....
       First of all, aku nak cerita pasal bestfriend forever aku ni... Danish and Idris. Tak tahula kenapa, kitorang rapat daripada form 1, pastu diorang bercadang nak tumbuhkan nama kumpulan... namanya MIMDAZ! aku pon pelik gak mula-mula... pastu kitorang makin rapat sampai dah jadi macam adik beradik dah... aku gembira sangat ada kawan macam diorang... dioranglah sahabat aku dunia akhirat hingga ke syurga...

       Semuanya berubah apabila diorang dah tak pedulikan aku... aku rase macam aku dah dipulaukan. Tapi takpe, aku tak kisah... asalkan diorang bahagia, aku pon bahagia. Tapi tulah, bila kehilangan diorang, rase macam kehilangan seseorang yang sangat berharga.... I miss you all so much! Aku cume nak MIMDAZ bersatu.... tapi apakan daya, aku cuma insan yang lemah~

No comments :

Post a Comment