Friday, January 1, 2016

     Selama ni, aku rasa macam tak dipedulikan... aku macam tkde kawan... tapi, lepas aku buat satu ujian, aku dapat rasa yang aku ada kawan super best! tiap kali cuti je, walaupun 3 hari, aku rindu diorang sangat-sangat... VICTORIA NOSTRA! nama yang tersemat indah di dalam lubok hati ni... eh! berjiwang lak... masa kita kat skolah, masing-masing malu nak luahkan perasaan yang sebenarnya kita memerlukan antara satu sama lain... masa cuti ni lah kita nak luahkan perasaan kat facebook, wechat, whatsapp... aku berbangga kerana dilahirkan pada tahun 2001... aku ade kawan yg aku perlukan selama ni...

     For VICTORIA NOSTRA, aku minta maaf sebab tipu korang pasal aku nk pindah tu... aku nk tahu apa isi hati korang... aku nk tengok korang pandang aku sebagai apa... aku nak kita hargai persahabatan kita... kita kan VICTORIA NOSTRA, always UNITE! sampai ni je kot, aku menulis... aku tulis ni pon sebab tetibe ade mood... ok bye, Assalamualaikum!!!

No comments :

Post a Comment